DOK.REVUE
Jediný český časopis o dokumentu
JI.HLAVA
CDF
CS
EN
Režim
Tmavý
Menu
Hledat
Rubriky
Autoři
O DOK.REVUE
Podpořte nás
Kontakty
Články
Pohyb kamery a intenzita prostoru. Doplněk ke studiu pohyblivého obrazu
Teorie
Reanimace dnů minulých
média a dokument 2.0
Dějiny těla
média a dokument 2.0
Tělesnost, krása a ošklivost v prostoru podcastingu
Teorie
Etika v dokumentární tvorbě
Téma
Etika v dokumentární tvorbě – III. Vztahy s diváky
Téma
Etika v dokumentární tvorbě – I. Odpovědnost autorství
Téma
Kinematografická filozofie
Teorie
O možnosti kinematografické filozofie
Teorie
Refraktivní kinematografie: filmové dotazování filmu
Teorie
K poetice dokumentu
Teorie
Dokumentární inscenování: Paradoxy časovosti a identity
Teorie
Sémio-pragmatický přístup k dokumentárnímu filmu
Teorie
Do.slovník Jørgena Letha
Teorie
Řád v chaosu
Teorie
Pohlcující přitažlivost filmových engramů
média a dokument 2.0
Observační dokumenty Tomáše Bojara
Téma
Fragmentované vize. Politika estetiky v experimentálních filmech kinema ikon
Teorie
,
Speciál MFDF Ji.hlava
Etika v dokumentární tvorbě – IV. Odpovědnost k institucím, zodpovědnost za instituce
Téma
Etika v dokumentární tvorbě – II. Vztahy s protagonisty
Téma
Biografické filmy a chvějící se etika reálna
Teorie
Zpomalující filmy Jamese Benninga a Sharon Lockhartové
Teorie
Online dokumenty vytvářené formou crowdsourcingu a politika důvěryhodnosti a autority*
Teorie
Nefikční snímky
Teorie
Zotročující touha po smyslu
Teorie
Dramatika mluvící hlavy
Teorie
Dva přístupy k pohyblivým obrazům a rétorice dokumentu
Teorie
Kde se vzaly filmové festivaly
Teorie
Cookie Consent by
Free Privacy Policy website
zbytek tabulky zobrazíte posunutím do strany