Články
Festivalová dramaturgie jako subverzivní nástroj nastolování agendy
Mark Cousins. Kreativita je jako nákaza
Různé ženy, stejná touha po svobodě
Panelákové seance kutnohorského guru. Stoupenci vyprávějí o sektě bez senzace
Dokumentární etika – prostor pro emancipační dialog?
Nenechte si ujít 7/2024
Victoria Verseau. Tolik trans narativů, kolik je trans žen
Hranice lidskosti, tříd a starostí
Oleh Sencov. Ve válce nejsou žádní režiséři
Ponor do hlubin
Děti U. Jediná možná cesta je projít skrz
Ta druhá. Příběh skleněných dětí
Dotýkat se života zespodu. S Klárou Tasovskou o filmu Ještě nejsem, kým chci být
Co se děje na Slovensku?
Za morálně odpovědnou true-crime produkci!
Ostrov. Báseň k plakátu Ji.hlavy
Nejlepší dokumentární knihy roku 2024
Do slov Petra Fischera
Nenechte si ujít 6/2024
Morální kultura reality televize a „classploatation“
Marie-Magdalena Kochová. Environmentální žal charakterizuje naši generaci
Nenechte si ujít 5/2024
Petr Salaba. Závislost na AI jenom poroste
Kérky, jizvy, lovestory. Kůže jako plátno v novém audioformátu
Marta Kovářová a Jiří Svoboda. Nejtěžší bylo žít svůj život a zároveň ho dokumentovat
Viera Čákanyová. Umělá inteligence nám pomůže redefinovat priority
Vania Turner o filmu Proti větru a sexuálním násilí ve sportu
True crime dokumenty jako pochybná oslava moderních médií
1/59