DOK.REVUE

Jediný český časopis o dokumentu

Články

Festivalová dramaturgie jako subverzivní nástroj nastolování agendy

Mark Cousins. Kreativita je jako nákaza

Různé ženy, stejná touha po svobodě

Panelákové seance kutnohorského guru. Stoupenci vyprávějí o sektě bez senzace

Dokumentární etika – prostor pro emancipační dialog?

Nenechte si ujít 7/2024

Victoria Verseau. Tolik trans narativů, kolik je trans žen

Hranice lidskosti, tříd a starostí

Oleh Sencov. Ve válce nejsou žádní režiséři

Ponor do hlubin

Děti U. Jediná možná cesta je projít skrz

Ta druhá. Příběh skleněných dětí

Dotýkat se života zespodu. S Klárou Tasovskou o filmu Ještě nejsem, kým chci být

Co se děje na Slovensku?

Za morálně odpovědnou true-crime produkci!

Ostrov. Báseň k plakátu Ji.hlavy

Nejlepší dokumentární knihy roku 2024

Do slov Petra Fischera

Nenechte si ujít 6/2024

Morální kultura reality televize a „classploatation“

Marie-Magdalena Kochová. Environmentální žal charakterizuje naši generaci

Nenechte si ujít 5/2024

Petr Salaba. Závislost na AI jenom poroste

Kérky, jizvy, lovestory. Kůže jako plátno v novém audioformátu

Marta Kovářová a Jiří Svoboda. Nejtěžší bylo žít svůj život a zároveň ho dokumentovat

Viera Čákanyová. Umělá inteligence nám pomůže redefinovat priority

Vania Turner o filmu Proti větru a sexuálním násilí ve sportu

True crime dokumenty jako pochybná oslava moderních médií